·533 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2025 21:17 Az önce bir yazı gördüm. "Üzgünüm Kinyas, Kayra haklı" demiş biri. Beraber çıktılar yola, Kayra kendini karanlığa gömdü yolun sonunda, Kinyas ise Tolga'yı buldu, kaybettiği insan yanını.
Kinyas'a mı kızmalı terk ettiği için Kayra'yı yoksa Kayra'ya mı kabullenemediği için yaşamayı?
Kinyas şeytanı belledi Kayra'yı, Kinyas bir kukla mı?