Gerçekten güzel bir final verdi. Normalde daha yavaş okuyacağımı sanmıştım ama olay örgüsü ve gizemler tek tek öyle bir çözülmeye başladı ki kitapta, fark etmeden iki günde bitmişti bile. Yazarı öncelikle böyle bir dünya yarattığı için gerçekten çok tebrik ediyorum ve hayranlıklarımı iletmek istiyorum. Sonlara da doğru bana kalırsa gereksiz bir mucize gerçekleşse de genel akış yönü ve karakter gelişimi bu üç kitabın sonunda doruklara ulaştı. Okurken ağzımın açık kaldığı, ağladığım sahneler oldu. Normalde kötü karakter insanı çok değilim. Ama yazar bize öyle bir perspektif verdi ki bir noktada gerçekten empati yapıp kahroldum tabiri caizse. İlişkiler konusunda kafamda daha farklı bir son vardı ama yine de tatmin oldum. Kitabı bitirdiğimde içimde yalın bir hüzün kaldı. Neyse ki yazar bu dünyada geçen iki seri daha yapmış ki özlediğim an geri farklı karakterlerle dönebileceğim. İkinci kitaptaki hüsranım tamamen silindi. Bu kitapta da -yalan olmasın- hafif olay tekrarları var gibiydi ama konuyu işleyişi kesinlikle daha vicdansızdı. Daha zalimdi. Okurken mest oldum. Bu seriyi önerin önertin, okuyun okutturun derim.