·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2025 20:35 İsmi gibi Muhteşemdi. Evet muhteşem bir kitap, inceleme yazarsam ağlarım, o kadar çok şey var ki içimde, o kadar çok etkilendim ki anlatamam ömrümün geri kalan kısmında hep benimle zihnimde olacak karakterler ve hayatın gerçeklerini sundu bana, teşekkür ederim yazarımıza, kaleme aldığı cesaret isteyen bu romanı yazdığı için.