·104 syf.····Okunma: 21 Şubat 2025 20:55 Daha öncede Osamu Dazai’nin öykülerinin bulunduğu bir kitap okumuştum ama bu öykülerde beni çeken pek bir şey yoktu açıkçası. Son öykü ise Osamu Dazai’nin (sanırım) kendi hayat hikayesiydi. Hayatı kalabalık bir ailede geçmesine rağmen yaşadığı yalnızlık ve varlığının kendisine bir şey ifade etmeyişi tanıdık geldi. Abilerinin gölgesinde kalmış ortanca evlat bunalımı ve etrafındaki kadınlara olan olumsuz bakış açısı son öyküde açıkça ifade edilmiş.
Bu seneki okumalarım nedense çok yavan, çok yavaş geliyor gözüme. Üzülüyorum.