Mossad~CIA~KGB ve MİT Müthiş!
Bayrampaşa Ceza ve Tutukevi’ndeki tutukluluğum sırasında, PİK davasından tutuklu bir genç, Siyasî Şube’deki hücrede bir solcudan duyduğu fıkrayı anlatmıştı… Nefis!… İsrail’in Mossad ajanı, Amerika’nın CIA ajanı, Rusya’nın KGB ajanı ve bizimki, bir maymunu ormana salmışlar ve “bakalım kim önce yakalayacak?” demişler… Mossad ajanı, iki saat sonra maymunu yakalamış… CIA ajanı, üç-beş saat sonra Mossad’ın maymunu yakaladığını rapor etmiş. KGB ajanı da, bir iki gün sonra, Mossad’ın maymunu yakaladığını ve CIA’nın da bu hadiseyi rapor ettiğini bildirmiş. Aradan bir gün geçmiş, iki gün geçmiş, beş gün, on gün, on beş gün; bizimkinden haber yok… Merak etmişler ve “başına bir şey gelmiş olmasın; şunu arayalım!” demişler, aramaya çıkmışlar… Ve bulmuşlar… Bizimki bir kanguruyu yakalayıp sırığa bağlamış, elektrik verip boyuna çeviriyormuş: - “Söyle ulan, sen maymun musun!”
Sayfa 64·Kitabı okudu
İbda
·1 alıntı·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.