Öznur
@oznurozmen · 1yıl
Takip Et
Nasıl güzel...
“Keşke kar yağsaydı. Çocukluğumdaki gibi bir kar. Hiç değilse, göz için, bu pislikleri örterdi. Ama yağmıyor kar. Bundan böyle sanki hiç yağmayacak.”
Her Şeyin Sonundayım
Alıntı
674 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 +1'leme
·
457 Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Öznur
Gönderi Sahibi
“Bundan önceki mektubunu pırıl pırıl karlı bir günde aldım ve ‘kar yağsa, hep yağmur yağıyor’ diye yakınmanı karlarda yürüyerek okudum.”
6
1 yanıtı göster
Öznur
Gönderi Sahibi
Ben de kitabımı kara karşı okumanın tadını çıkarmaktayım🌨️😍
4
doga☆
Bizim buraya yağsa da tutmuyor ya çok güzel kar ama maalesef yıllardır göremedim🥹
1