·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Şubat 2025 20:20 "...Ölümden korkmuyorum artık, doğmaktan daha kolay..."
Kitabın sonunu okurken gözyaşları yanaklarımdan süzülüyordu. Kitap genel olarak akıcı ve insan hep sonunda ne olacak diye okuyor. Merakla. Kimi zaman Kenan'a kızarak ama onun geçmişini öğrenince ona da hak vererek, hakeza Fadi ve Handan'ı da. Aslında insanların neler yaşadığını bilebilsek her şeyi anlayabilmek mümkün. Daha ne yazsam bu kitapla ilgili az aslında, iyisi mi okuyun da bu duyguları derinden hissedin...