·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2025 21:13 Kişisel gelişim kitaplarına karşı çok büyük bir ön yargıya sahibim çünkü hep aynı şeyi ısıtıp ısıtıp önümüze koyup bize doğru olmayan bir şeyler anlattıklarına inanıyorum ve öyle olduğunu bugün bile düşünüyorum ama bu kitabı okumadan önce, YouTube sayfasını bildiğim için zaten okuyacağım şeylerin gerçekler, hayal kırıkları ve bize anlatılmayan her şey olduğunu biliyordum. Kitabın amacı bize süslü cümlelerle hayata hazırlamak değildi. Bize, bize gösterilmeyen her şeyi anlatmaktı. Burada ders almak yoktu. Burada ne kadar çalışsan da başarısız olacaksın vardı. Çünkü sen şanslı değilsin, çünkü senin baba paran yok, çünkü senin networklerin (torpillerin) yok. Kısacası fakirsin ve bir gün seviye atlamak için ne kadar uğraşsan da istediğin olmayacaktı. Çünkü kısacası sen, ben Hasan'ız ve bize başarıya sunmayacak bu hayatta başarılar deniliyordu. Sonuç zaten belliydi en başından itibaren.:)