Sanat Eseri
10/10
·928 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Ilk önce şunu söyliyeyim spoiler yok. Bu kitap başlı başına bir sanat. Çok güzel, çok akıcı, yerli yerli çok üzücü... Eftalta,Tugay, Giray, Sinan, Marco... hepsi mükemmel yaratılmış (mükemmel oldukları için gercek hayatla bi alakaları yok... biz de hayallerimizi kitap okuyarak yıkıyoruz işte na'palım anbsjabs) Uzun lafın kısası, okuyun, okutun! Teşekkürler efendim Bu arada benim fav karakter *Sinan* Sizin?
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,876 okunma
·
359 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.