Hani yeni biri ile tanışıp onu daha yakından tanımak için uzun ve derin bir sohbete dalarsın ya işte öyle bir tat bıraktı bende bu naif ve içten satırlarla dolu güzel kitap.. Kimi zaman duygu seli yaşattı, kimi zaman bol kahkaha.. Kaleminize sağlık Ercan Kesal..