Drogo, ikilemde kaldığı seçimin bedelini ödemek zorunda kaldı bence, içindeki çölden uzaklaşamadı, Tatar Çölü'nden uzaklaşamadığı gibi... Kitabı bitirince durup bir düşünüyor insan, içindeki seni özgür bırakmalı bence..
Hani yeni biri ile tanışıp onu daha yakından tanımak için uzun ve derin bir sohbete dalarsın ya işte öyle bir tat bıraktı bende bu naif ve içten satırlarla dolu güzel kitap.. Kimi zaman duygu seli yaşattı, kimi zaman bol kahkaha.. Kaleminize sağlık Ercan Kesal..
Peri GazozuErcan Kesal · İletişim Yayınevi · 20196bin okunma