9/10
·928 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2025 01:15
Merhaba hiç konusunu söylemeden direk kitapla ilgili konuşmak istiyorum. Okumak ya da okumamak sizlerin elinde, beğenmemekte öyle... kitabı ben sevdim. İkisinin arasındaki o imkansız aşkı okurken çok keyif aldığımı söylemek istiyorum. Aynı zamanda sadece ana karakterleri değil yardımcı karakterleri de çok sevdim. Keşke başka bir evrende mutlu olabildiklerini okumak güzel olurdu ya da bir bölüm kısa şekilde bile olsa buna razıydım. Sanki bazı karakterlerin hikayeleri yeterli değildi aralarda boşluklar doldurulabillirdi ama genel anlamda güzel olmuş okumanızı tavsiye ederim. İMKÂNLAR İMKÂN DAHİLİNDE DEĞİLMİŞ....
Kitap
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,882 okunma
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.