Ya şu cinayet romanlarında bir şeye çok sinir oluyorum ve bu şey bugüne kadar okuduğum her kitapta başıma geldi. Romandaki biri katili buluyor, bulduğunu birine söylüyor, telefonda kim olduğunu söyleyemeyeceğini belirtip söyleyeceği kişiyle buluşmadan ölüyor. Ya bundan daha sinir bozucu bir şey olamaz ya, puff