Kitabın son kısmına doğru din konusuna giriş yapılmıştır. Ben din ile igili bölümü değerlendireceğim. Anladigim kadarıyla kendisi sıkı bir Hıristiyan. Toplumunda farkli dinler olmakla beraber temel din Hıristiyanliktir. Bununla beraber kimse kimsenin dini görüşüne karışamaz kimse kimsenin kutsalına asla laf edemez. Tam bir hoşgörü anlayışı mevcut din bölümünde. Farkli mezhep ve dinden insanlar vardır hatta bazı insanlar yüce saydıkları insana bile tapmışlardir. Buna karşın asla ayrimcilik yaratcak sözler uygulamalar olmaz yapanlar horlanir. Özellikle ki kibir konusunda söyledikleri tam anlamıyla harika.