Puan vermedi·157 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2017 09:41 Yeni doktor olup bilinmeyen, uzakta bir kasabaya atanan doktorun çaresizlik içindeyken çare üretişi derim konusuna eğer bana sorarsanız. Kitabın her şeyden önce anlatımı harika, hayran kalmamak gerçekten elde değil ki zaten herkese överim bu kitabı ve okumalarını da öneririm hep. Betimlemeleri, içinde geçen ameliyatları anlatması bile hiç sıkmadan akıp gitti, kitabın nasıl bittiğini anlamadım. Ana karakterimiz olan doktoru çoğu zaman takdir ettim ama bazen o kadar zayıf geldi ki gözüme. Ama bunu da hem doktor hem de insan olarak acemiliğine bağlayabiliriz. Kitabın son kısımlarına doğru bir doktor daha var ki o adamın karamsarlığı beni öldürdü. Bana kalırsa çok zayıf bir karakter, bir şeylere karşı koyacak gücü yok ve kişisel olarak söylüyorum, acınası. Tüm bu şeylerle birlikte dediğim gibi okunmasını tavsiye ettiğim bir kitap.