·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2018 22:15 Serinin son kitabı olduğu için sürekli okumayı erteliyordum ama bu kitabı elime alacağım anı da hayal etmeden duramıyordum. Sonunda kendime izin verdim ve Ölüm Yadigarları’nı bir solukta okudum.
İnanılmazdı. Aklıma gelen ilk yorum bu. O kadar heyecanla okudum ki kitabı göğsüme kapatıp nefes aldıktan sonra sayfa çevirdiğimi hatırlıyorum. Savaş sanki gözlerimin önünde, arkamda, önümde oldu. Yazarın diline ve anlatımına bayılıyordum ama daha önce hiç bu kadar yakınımda hissetmemiştim karakterleri.
İnanılmaz seri inanılmaz bir sonla bitti.