Türk
Lisansımı Ege Üniversitesi gibi köklü ve cumhuriyetin saygın üniversitelerinden birinde okudum. Tarih alanında olabildiğince objektif bilgiler edinmek adına çok yönlü okumalar yaptım ki halen de yapıyorum. İşin en acı tarafı Kadir el patpat gibi İngiliz ajanı bir yahudiye evladının “ Rivayet” odur ki diye başladığı saçmalıklara inanan Proambiticus oestoslamertos evlatlarına bu bilgileri bir türlü kabul ettiremiyoruz. Halen Çanakkale’de melekler indi muhabbetine inanan ambiticus oestoslamertoslar var. Keşke taşı taşa vurup, Homo Ergaster formunda kalıp, tarih öncesi devirlerde kalsaydım da bu devirlere gelmeseydim… Cehalet hiç bu kadar özgüvenli olmamıştı.
Alıntı
·
663 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Buna daha inanan var mı ya? Peki diğer cephelerde neredeydiler inzivaya mı çekildiler.Kafkas Sarıkamış’a da soğuk diye uğramadılar sanırım. Saçma sapan olmayacak bir şey salla, biraz dine batır, biraz inşallah maşallah ekle bu halkın yarısı inanır. Cahiliye Döneminden çıkamadık bir türlü..Mücadeleye, askerlerimize büyük saygısızlık.. 🙄😬😬
Fatih Beyazkaya
Gönderi Sahibi
Ne yazık ki var… Çanakkale de aşağı inen melekler sanırım Balkan Savaşlarında yukarı da okey atıyordu. Şöyle dediler “ Aga Balkanlarda savaşan Türk Ordusunun iman power seviyesi düşük, o yüzden bırakalım savaşı kaybetsinler” diyip yardım etmediler. Halen hurafelere ya da dini bu şekilde suistimal edip, yalan pompalayan şeytanlara İman eden dangalaklar var oldukça koca Türk Tarihi Türk Ordusu bu şekilde küçük düşürülecektir. Asya Hun, Göktürk, Avrupa Hun, ( hepsinden önce İskitler ve hatta Sümerler) Eftalitler, Bulgarlar, Karahanlılar, Selçuklular, Gazneliler, Timur, Osmanlı vs daha sayamadığım nice Türk Devletim islam dininden önce demek ki savaş kazanmıyordu, demek ki devlet kuramıyordu. Geçenlerde Cübbeli el Domuzcuk kalkıp, Evliyalarımız Gazze’ye indi dedi ve kurtardı orayı vs. Bu dümbük bunu söyledikten çok kısa bir süre sonra Trump çıktı Gazzeyi kişisel mülküm yapacağım dedi, demek ki dümbük cübbelinin evliyası Trumpmış. Halkın cehaleti yüzünden her türlü sömürüye maruz kalıyoruz, yazıklar olsun…