Kitabın çok az karakteri var ama karakterler o kadar derinlikli işlenmiş ki. yaptığım alıntı kadar paylaşmadığım var. derin ve güzel bir kitaptı anlamak için karakterleri analiz ederek okumaya gayret ettim. Boşuna nobel edebiyat ödülü verilmemiş diyorum, mükemmeldi..