Çehov’un daha önce Vanya Dayı ve Altıncı Koğuş kitaplarını okumuştum. Vişne Bahçesi’nden de diğer iki eseri gibi benzer bir diyalog yoğunluğu beklemiştim fakat ne yazık ki beklediğimi bulamadım.
Konusu güzel olmasına rağmen yüzeysel kalan bir anlatım ve derinlikten yoksun diyaloglar var. Altıncı Koğuş’a hayran kalan, Vanya Dayı’yı seven biri olarak ne yazık ki beğenmedim.