·152 syf.····Okunma: 26 Şubat 2025 19:56 Yazarın kitaplarını zevkle okuyorum. Çünkü beyin ile ilgili çok güzel bilgiler öğreniyorum. Elinizin altında Herşey olduğu halde neden mutsuzuz bu sorunun cevabını vermiş bize. Dopamini yanlış kullandığımızdan bahsetmiş. Bir mutluluğun hazzını yaşarken hemen kendimize yeni mutluluk kaynağı aradığınızdan bahsetmiş. Bu sayede tükenmişlik sendromunu yaşamamız gayet normal. Hayatı bazen rölantiye almak lazım. Hep koş, hep zıpla olmaz. Bazen otur sıkıl diyor yazar. Sıkıl ki beynin yeni birşeyler üretebilsin. Hazzın bırak bir demlensin.