·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Şubat 2025 21:30 Tolstoy tartışmasız büyük bir deha ve yazar. İnsani duyguları usta kalemiyle çok güzel işliyor. Ama bu kitapta Tolstoy'un kalemini okuyamadım. Osmanlı Türkçe'sinden günümüz Türkçesi'ne çevrildiği için sanırım, dinî bir kitap gibi olmuş. Tabiî ki ana teması her Tolstoy eserinde olduğu gibi insan ve insanın ilkel düşünceleri..