·168 syf.····Okunma: 25 Ocak 2018 16:31 Kitabın argo bir dille yazıldığını bilerek başlasam da her cümlede tekrarlanan ,"cavlağı çekti,çıtır,çıvır,lavuk,çakozladım,marizledim,dikizledim vs." kelimeleri beni okurken fazlasıyla sıktı.İlk bölümde Alex'ten nasıl nefret ettiysem devamında başına gelenlere de üzülmedim açıkçası.Tür olarak yorum yapmak gerekirse oldukça zengin; suç,dram,psikoloji,sosyoloji..Okuyuculara keyifli okumalar dilerim.