Kitabın genel konusu Hollandada geçen bir yetimhanede aynı yılda beş tuhaf çocuğun bırakılmasıyla başlar. Daha sonra on iki yaşlarına geldiklerinde geçen olayları anlatarak devam ediyor gerisini okumanızı tavsiye ederim özellikle yaşı küçük okurlar için başlangıç olabilicek bir kitap bazen durağan olduğunu düşünebilirsiniz ama bazı şeylerin sonunu görmeden başından vazgeçmememiz gerektiğini bence kitapta da gayet güzel işlemişti yazarımız.
Özellikle sonunda keşke biraz daha uzun olsaymış birkaç sahne ne olduğuyla ilgili görmek isterdim ama güzel bir okuma oldu benim için dilerim sizin için de öyle olur...