İnce bir kitap kafa dağıtır çabuk bitiririm diye başladım. Ama okurken o kadar çok zorlandım ki...
Hikayeyi baştan oturtamadım. Biraz karışık bir anlatımı vardı bence. Ayrıca akıcılığı da yoktu. Belki de ondan karışık geldi. Normalde Stefan Zweig kitaplarını severim. Alıcıdır kalın bir kitaba geçmeden önce kısa bir şeyler okumak için tercih ederim. Bu kitabı da çok merak ederdim. Ama maalesef benim için okuması zor bir kitap oldu