Aslında hiç bir sır, sır değildir. Sadece yediğimiz haltları saklama biçimidir. Sır iki kişiliktir derler ya aslında o ikinci kişide her zaman suç ortağındır.
Kitabımıza gelecek olursak Ali ve Aysel evli kendi halinde bir çifttir. Evliliklerinin meyvesi birde Ece dünyaya gelmiştir. Fakat biz kadınlar biraz safmıyız bilmiyorum ama herşey yolundaymış gibi bakıyoruz hep öyle düşünüyoruz. Ayselde benim için öyleydi bu hikayede, Ali’nin ona ihanetini görmeyecek kadar kör olamaz dimi insan. Her neyse sonradan bi şekilde ortaya çıkan bu ilişki de Ayseli, Eceyi hatta Bahar ve Adayı sarsacak bir sır var. Bu arada Bahar Ali’nin sevgilisi. Güven olmayan bir ailede bağlar asla kuvvetli olmaz kitabımızda bunun bi örneği. Geçmiş travmaları, aldatma, aile sırları, ilişkide ki sorunlar hepsi bütünleşerek bir çıkmaza sürüklüyor sonra bi anda kendimizi bi boşlukta hissediyoruz. Son zamanlarda izlediğim dizilerden birine o kadar benziyordu ki temel kurgu sanki onu izlemişim hissiyatı verdi genel anlamda güzeldi ama aldatmalı hikayeleri sevmiyorum yaa hiç bir kimse bu ihaneti haketmiyor ya. Okuyan arkadaşlarımı yorumlara bekliyorum. Sizlerde bi şans verebilirsiniz? Keyifle kalın