Kendimden bazı parçalar bulduğum alıntıları paylaşmak istedim sizinle keyifle okuyun…
• Ve insan karnı açken, biliyorsun uyuyamaz ve benim kaç yıldır uyuyamadığımı sorsana… Yıllardır gözüme uyku girmeden bekliyorum sevilmek için. Karşıma kim çıktıysa hepsi başka bir alemdeydi ve yoruldum. O kadar yoruldum ki, ne yapacağımı bilemedim ve gaddarlaştım. Sorun değil artık uykusuzluk çünkü ben gece oldum. Bir insan gece olursa her şey değişir; her şey daha da kötü olur derler, aksine daha çok güçleniyorsun. Hayatımda ilk defa kendimi bu kadar güçlü hissediyorum. Artık kimsenin beni sevgi ile kandıramayacağını biliyorum çünkü o kadar kalbim kırıldı ki, artık kimin sevip sevmediğini anlayabiliyorum. Kendimde ki kusurlarıda görüyorum ve insan bu kötülüğü kendine asla yapmamalı. Ben kendime yaptığım tüm kötülükleri gördüm ve hissettim. Her başladığımda birşeyler oldu, unuttum ama sert kayaya vurdum bu defa….
• Bazen insanı umutsuzluk değil, umut öldürür.
• Çünkü insan elindekini kaybedince değil, içindekini sustururunca yıkılır.