eve döner insan hep...
En güzel sen yaktın canımı... Canının yandığı ilk yerden, eve döner insan hep. Üzerimdeki beyaz gömleğin, Kan revan olduğunu gördüm o gece. Zihnimde kaç kere vurdum seni, Kaç kere öldürdüm, Kaç kere diriltip Kaç kere sevdim hatırlamadan, Korkuyu zapt ettim. Gamzelerin ve sen, Göğsümde yedi bıçak ve sonsuz sızı Umudunu kestiği ilk yerden, Eve döner insan hep... Kapısında yıllarca beklediğim evden geriye dönerken, Bir başkasının kapıyı ilk çaldığı anda eve girişini görmüş kadar canım yandı o gece... Sonra bir patikada kendimi bulup, düzlükte tekrar kaybettim... Birçok kere veda ettim, gidemedim. İstenmediği ilk yerden, Eve dönmeli insan hep.. Ali Bayram Eve Döner İnsan Hep
Şiir
··2 alıntı·
5 +1'leme
·
1.107 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yine çok güzel okumussunuz sesinize yureginize sağlık, Şiir dolu yüreğiniz var olsun 👏🏻