7/10
·282 syf.··
2025 45. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2025 20:45
Yazar Maksim Gorki'nin otobiyografik romanlarının ilki. Ne yazık ki roman gerçek ve çok acı. İnsanın yüreğini kahrediyor. Çaresizliğin, yoksulluğun ve cahilliğin ortasında büyümenin ağırlığını üzerinizde tonlarca yük olarak hissediyorsunuz. Ne yazık ki ailenin , büyüdüğün çevrenin ne kadar önemli olduğunu bu romanda çok net görüyoruz. Bunca acı içerisinde yaşayan minik Maksim'in tanrı ile ilgili düşünceleri çok hoşuma gitti. Dedemin ve ninemin tanrıları başkaydı. Ben ninemin tanrısını çok seviyorum diye anlattığı bölüme hayran kaldım.
1000Kitap
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.