Çok az kaldı...
~ “…yapraklarını açmış, çiçeklenmeyi bekliyor sadece.” ~
Sayfa 96 - Kronik Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
5,4bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sen zaten çiçek değil miydin🤔 Yeni çiçekler açacak diyelim biz ona 😉❤️🦋💐🥳🎊🎉 Emine İnen
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Aypi68 Yaaaaaa sabah sabah gülümsettin benii 🫠😍🩷 Hayat yolculuğunda bazen solabiliyoruz. Mesele sonrasında daha güzel çiçek açabilmekte.. 💃🌸❤️🫶🏻
Emine İnen Ne mutlu bana gülmeyi hakediyorsun 🥰🦋 Kesinlikle öyle ne güzel söyledin👌🏻🦋
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Aypi68 Hep gülelim, çok gülelimm 💞🥰🤍