Paul Coelho severlerin mutlaka okuması gereken bir kitap. Aslında insan olmanın gerekliliği olan ama hayat koşuşturmacası içinde herkesin kendini soyutladığı değerlere vurgu yapılmış. Okuyanın kendisiyle yüzleşeceği bir kitap aynı zamanda... Çok yalın, çok naif bir üslup..