Puan vermedi·392 syf.··
2025 65. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mart 2025 23:25
Şu laz uşaklarının bir lafı vardı 'Sevdiğini alamaysan, aldığını sevecesun.' hikaye tam da bu döngüde ilerliyor. Çağan görevden apar topar çağrılma sebebinin muhtaç bir kadınla evlenecek olması olduğunu düşünmüyordu ama gerçek tamamen buydu. Ahsen başına gelenlerden sonra Ailesi tarafından dışlanmış Hatta ölümle tehdit edilmişti. Bu güzel aile ona sahip çıkmış ve biricik oğulları ile evlendirmeye karar vermişti. Peki ya aşk bunun neresindeydi? Aşk bunun her yerindeydi! Aslında tek sevdası vatan olan bir adamla tek çıkarı evlilik olan bir kadının hikayesi bu. Zaman her şey ilaç olduğu gibi bu iki kalbe de ilaç oldu mu dersiniz? Asker konulu kurguları bana da sevdirdiniz ya daha ben size ne diyeyim ama benim bu kurgularda en sevdiğim şey şahane bir ekip olması ve ben o timin mevzularına hayranım. Bu kitapta da beklediğim gibi çok keyifli bir Tim bir aradaydı ve aralarındaki konuşmalarla şakalaşmalarla beni çok eğlendirdiler. Çağan Efendi geçmiş geçmiş dedin ama kıskanmadan da geri duramadın. Ya sen Ahsen Hanım benimle zorla evlendi diye diye adama aşık oldun. Anam şapşikler ya o hallerini okurken beni bayağı güldürdüler. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen acayip akıcı bir kalemi olduğunu söylemek isterim. Kitabı tek gecede yuttum. Bunun bir diğer sebebi de gereksiz betimlemelerden kaçınmış olmasıydı. Tabii ki benden beklenen gibi ben yan karakterlerden birine düştüm. Ya Doğan seni yerim. Abi bayılıyorum ya kitaptaki her karakterlerin başına bağlayan yazarlara. Çağan ve aptal aşık halleri sonradan çok tatlı oldu. O zart zurt eden adam gitti karım da karım diyen bir adam geldi. gerçekten de Ahsen'in dediği gibi bu aile tam da dualarının kabulü gibiydi. Ne kadar güzel bir aileydi maşallah. Kaynana kayınpeder demeye bin şahit isterdi. Öz anam babam böyle davranmadı diyerek doğruyu söylüyordu Ahsen. Çağan ya beni bazı yerlerde gülme komasına soktu. Kıyamam ya tam çocuk muradına erdi derken bu sefer de kimse rahat bırakmadı.Sizin anlayacağınız acayip eğlenceli aynı zamanda çok da keyifli bir kitap okudum. Ben kitabı sevdim ya çenem açıldı. Arkadaşlar canı gönülden tavsiyemdir.
2024 Okuma Raporları
VatanımsınPınar Özen · Epsilon · 202547 okunma
·
93 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.