Ben Sadece Sevdim; denemelerden oluşuyor . Platonik bir aşkı ya da aşkını anlatmış Mey .
Sevgi , sevmek kavramının bile içinin boşaltıldığı dahası bir ticarete döküldüğü günümüzde sanırım bu kadar safiyâne duyguları okumak benim kadar her okuru duygulandırmıştır .
Aklınıza gelebilecek pek çok konuda kısa deneme yazıları mevcut kitapta . Bazen bir filmden , bazen bir şarkıdan , bazen de kendi duygularından yola çıkarak sormuş, sorgulamış yazar .
Bazen umutla , bazen umutsuzlukla yazmış ...
Güzel sevmiş , değer vermiş ama işte gelin görün ki hayatta her zaman bazı duygular karşılıklı olmuyor maalesef.
Ben her zaman şunu derim ; Olanda bir hayır , olmayanda bin hayır vardır .
Umarım en az kendisinin verdiği değer kadar kendisine değer verecek insanlara/ insana çıksın yolu.