İlknur Hocam bu Oblomov denilen trol arkadaş ben Yaşar Nuriden alıntı paylaşırken sayfama gelen trollerden biriydi. Hatta sizde o yorumlara dahil olmuştunuz. Sizde bende kendisine gayet güzel şekilde yorumlarda cevap vermemize rağmen ezildiğini fark edince beni engelleyip kaçıp gitmişti, klasik Yobaz eylemi😊
İnanın bu arkadaşla tartışmanız sizin için sadece zaman kaybı olur. Bunların beyni çocuk yaşta yıkanmış zehirlenmiş kişiler. Kurtuluş ihtimali %1 filan. Değmez hiç uğraşmayın.