Kaleminize sağlık İlknur Hocam, Yaşar Nuri Hoca'nın en iyi kitabına şahane inceleme yazmışsınız. 👏
Bizim ülkemizdeki insanlar İslam Dini diye bozulmuş Emevi Diniyle daha 5-6 yaşlarında kuran kurslarında bilinçli şekilde zehirleniyorlar. O yaştaki çocukların düşünme yetileri olmadığı için her söylenileni mecburen doğru kabul edip içselleştiriyorlar. O çocuklar büyüdüklerinde zekaları, deneyimleri çocukluklarına göre 10 kat artsa bile hala o çocukluktaki ezberlerinin dışına çıkamıyorlar. Ülkemizdeki tüm kuran kursları maalesef ki gerçek İslam'ı anlatmıyor.
Şu yaptığınız incelemeyi bile sağlıklı şekilde algılayıp sorgulayabilseler hayatları değişecek. Ama kitabın yazarına bakıyorlar orada Yaşar Nuri Öztürk adını görünce cehennem zebanisini görmüş gibi kaçıyorlar 😊 böyle insanlara 100 saat en doğru din eğitimi de verilse işlemez, onlar çocukken kaybettiler.
Kaleminiz daim olsun. ✨