Marry Grave beni biraz hayal kırıklığına uğrattı çünkü konu çok alelacele bitirilmiş ve bu yüzden birçok konu ne yazık ki askıda kalmış. Çizer kitabın sonunda birkaç açıklama yapmış ama zamanım yetmedi derken neyi kastettiğini anlayamadım ben. Bir de devam etme ihtimali falan demiş ama neden acilen bitirmesi gerekti neden hikayesini olduğu gibi yazmadı da oldu bittiye getirdi; benim için hiç yeterli bir açıklama değildi söyledikleri.
Hikayeye hoş bir son yazmış, bu şekilde bitmesini sevdim ama o yarımlık hissi beni rahatsız etmeye devam ediyor. Böyle olduğunu bilseydim başlamazdım bu seriye sanırım...
Her neyse, olan oldu artık; kabul edip önümüze bakalım biz değil mi? Her şeye rağmen Sawyer ve Rosalie ile tanışmak çok güzeldi. Daha çok şey beklediğim ama elimdekiyle yetinmek zorunda kaldığım bir maceranın sonuna hiç istemediğim halde gelmiş oldum. Artık sırada başka maceralar var. Yeni mangalarla tanışmaya devam...