Kitap pek benlik değil açıkçası bütünlük olmayan kitapları pek sevmiyorum. Yazarın dili güzeldi açık, sade, anlaşılırdı. Kitap bölümler halinde birbirinden farklı hikayeler denemeler ve sözlerden oluşuyordu. 65. Bölümdeki hikaye bana çok saçma geldi ya da o kadar algısı geniş bir insan değilim. Kitapta ki Galip İşhanı bölümünü sevdim sadece o da uzun bir bölümdü ve hikaye şeklindeydi ondan sanırım. Adının hakkını veren bir kitap olmuş cidden.
Hikâyem ParamparçaEmrah Serbes