Sizce?
“Yaşamak için bir nedeni olan insan her türlü nasıla katlanabilir…”
Alıntı
··1 alıntı·
14,1bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neye göre nasıl baktığınızla alakalıdır bu her insanın bu hayatta geliş sebebinin bir amacı vardır
Bana göre doğru değil. Bir amacımız olabilir evet ama bu, her zorlukla baş edebileceğimiz anlamına gelmez. Hedeflerimiz bizi bir süre motive edebilir, fakat hayatta karşılaştığımız acılar, kayıplar ya da beklenmedik engeller bazen bizi derinden sarsar.Bir neden, bir süre bizi ayakta tutar ama tüm sıkıntıları ve zorlukları aşmak için tek başına yeterli değildir. Hayat bazen o kadar zorlayıcı olabilir ki, her anlamın ve amacın arkasında durmak mümkün olmayabilir.
Alışmak ve katlamak insanın mayasında vardır.
Uyan Senaryoların ve sahnelerin çakışmasıdır, gerçek hayat Haz veya nefis sonucu daha doğmadan başlar, hikayen En az üç farklı kalemdir, rolünü karalayan Biri, iraden dışında kaderdir, anlına yazılan Diğeri, hayat sahnesine çıkarken sana eşlik edenlerdir, senin adına, en iyisini yazmaya çalışan Gerisi sana kalmıştır, ya kendi iradenle yazarsın yada figüran olursun, sahneyi tamamlayan Uyan, kendine gel, sen seni tanımadan bakmışsın son sahne ile veda etmişsindir, Yaşayamadığın ve hesabına yazılan, uyan
İnsanoğlu korkak olduğu için yaşar :)