Bana göre doğru değil. Bir amacımız olabilir evet ama bu, her zorlukla baş edebileceğimiz anlamına gelmez. Hedeflerimiz bizi bir süre motive edebilir, fakat hayatta karşılaştığımız acılar, kayıplar ya da beklenmedik engeller bazen bizi derinden sarsar.Bir neden, bir süre bizi ayakta tutar ama tüm sıkıntıları ve zorlukları aşmak için tek başına yeterli değildir. Hayat bazen o kadar zorlayıcı olabilir ki, her anlamın ve amacın arkasında durmak mümkün olmayabilir.
Uyan
Senaryoların ve sahnelerin çakışmasıdır, gerçek hayat
Haz veya nefis sonucu daha doğmadan başlar, hikayen
En az üç farklı kalemdir, rolünü karalayan
Biri, iraden dışında kaderdir, anlına yazılan
Diğeri, hayat sahnesine çıkarken sana eşlik edenlerdir, senin adına, en iyisini yazmaya çalışan
Gerisi sana kalmıştır, ya kendi iradenle yazarsın yada figüran olursun, sahneyi tamamlayan
Uyan, kendine gel, sen seni tanımadan bakmışsın son sahne ile veda etmişsindir,
Yaşayamadığın ve hesabına yazılan, uyan