Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 04 Mart 2025 02:21 Kısacık bir kitap, ama okurken çok zorlandım. Zebercetin yalnız, çaresiz, psikolojik olarak pek de stabil olmayan biri olması, o bastırılmış cinselliğini detaylı görmemiz, insanlar tarafından sürekli görülmek ve fark edilmek istemesi. Beni boğdu boğdu duvarlara attı. Bitsin artık dedim çok bunalttı, bir iki satır okuyup kenara bıraktım derken az önce zar zor bitirdim. Ben bu kitabın derinliğine ulaşamadım, temalarını gördüm ancak alt metnine erişemedim. Yabancı gibiydi ama yabancıyı okurken böyle hiç zorlanmamıştım. Belki çevremizde gördüğümüz zebercetler beni böyle daralttı. Kısacası psikolojik olarak gerdi bu kitap beni.
Belki oruçluyken okumaya çalıştığım için beceremedim bilmiyorum... Ama en sonunda zebercetten nefret ediyor bir yandan da ona dehşet bir şekilde acıyordum
Ayrıca hocam kitabın sonuna gelince kapağın ne kadar da yersiz olduğunu fark ediyoruz lol.