Yalnız ölmicem di mi? Sessiz sessiz solup gitmicem di mi?
10/10
·152 syf.··
2025 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2025 12:56
Yalnızlık sahiden yalnız olabildiğimiz her anın adı mı? Yoksa insan kalabalıklar içinde de yalnız olabilir mi? Sadece soru. Fournier’in okuduğum 2. Kitabı akıcı dilinden döküleni sıkılmadan sindire sindire okuduğum, içimdeki yalnıza dönüp sohbet ettiğim bir kitaptı. Ne istediğime karar veremedim kalabalıkları mı seviyorum yoksa yalnızlığı mı tıpkı Fournier gibi. Yaşlanıp sevdiklerini kaybettikten sonra yalnız ölmekten korkan bir yazarın okurlarıyız.
Hayata Dair
Tek Yalnız Ben DeğilimJean-Louis Fournier · Yapı Kredi Yayınları · 20258,1bin okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.