Romana konu itibariyle hakim olduğum için sanırım hızlı ilerledi. Yer yer artık sonu gelsin istesem de gayet güzeldi bence. .
Romanda masumiyetinden şüphe etmediğimiz çocukların ıssız bir adaya düştükten sonra nasıl vahşileştiklerini, kan dökme isteklerine karşı koyamadıklarına şahit oluyoruz... Başta çoğu çocuk büyüklerden uzakta yaşamanın eğlenceli olduğunu düşünerek eğlenmeye çalışsa da sonrasında o adanın onlar için nasıl cehenneme dönüştüğünü görüyoruz... Bence okunmalı