·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2025 15:15 Uzun zaman sonra bu kitabı okumak garip hissetti. Açıkçası bunu ilk kez okuyan bunu çok beğenmişti, daha doğrusu bazı kısımları beğenmemiş olsa da, mektup olayını ve bu mektupların yazıldığı kişilerin temasını çok beğendiğini biliyorum. Şimdi bile hoşuma giden bir konsept. Kitap hatırladığım gibiydi. Geçmişe dönmek gibiydi. Güzel bir anıyı hatırlamak gibi ama o zamanlar beni ne beklediğini bilmiyordum ama şimdi ise beni nelerin beklediğini bilerek okudum. Bir günde bitti. Özlemişim bir günde biten kitapları. Hafif gözüm doldu. Ama iyi hissettirdi. Lauren'in dediği gibi "yeryüzünde bu mektupları gönderebiliceğim bir adres yok. Öldüğünüzü biliyorum ama sizi duyuyorum. Hepinizi duyuyorum. Buradaydık, bunun bir anlamı var, diyorsunuz."