kitap yorumu
Puan vermedi·432 syf.··
2025 6. kitabı
Uzun zaman sonra distopik bir kitap okudum ve gerçekten sonuna geldiğimde bitmesini istemediğim için uzun bir süre okumadım. • • Konusundan bir ufak bahsetmek istiyorum çünkü büyük ihtimalle hepiniz biliyorsunuz.Kitap insanlığı bir yapay zekanın yönetmesi sonucunda ölümsüz olan bütün hastalıkları,ö$ümü aşmış bir topluluğu anlatıyor.İnsanlar ö$lümü aştığı için aslında çok daha büyük bir sıkıntı olan nüfus artışı ile baş başa kalıyorlar.Buna çare olarak da “Tırpan” adı verilen çeşitli eğitimlerden geçen insanlar nüfusu kontrol altına almaya çalışıyorlar.Kitap hakkında bu kadarı bile aslında bende merak uyandırmaya yetti. • • Yorumuma gelecek olursak kesinlikle okunması çok kolay bir kitaptı.Yazım dili özellikle kendini okutturuyordu.Bu kitabı okurken aslında insanlığın ne kadar yozlaştığını ve bu yozlaşmanın ileri teknolojide bile nasıl devam edebildiğini gördüm.Tam bir giriş kitabıydı.Olması gereken neyse oydu.Bir distopyada aradığım her şey vardı diyebilirim özellikle aşk sahnelerinin olayların üstünü kapatmaması,sürekli öne atma çabasının olmaması çok hoşuma gitti.Distoptik -bilim kurguya yeni başlamak isteyen insanlara özellikle öneridir. • • • #kitapyorumu #kitapönerisi #reklamdeğiltavsiye #tırpan
1000Kitap
TırpanNeal Shusterman · Juno Kitap · 2024991 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.