Karantina 4
3 Kitabın sonu tam yerin de bitmişti . 4 kitap da aynı şekil de bitti . Zeynep o kadar şey yaşamasına rağmen hala sevdiklerini düşünmesi muhteşemdi . Zeynep ' in gerçek Annesini bende merak ediyorum acaba ne oldu Annesine . ! Onur ' un babalık heyecanı çok tatlı ya : )
Burak sahnelerin de hep gülen ben bir sahnesin de ben bayaga korktum . Mert sen nasıl çoğu konu da sakın kalabiliryosun bana da versene bu sakinliği bu aralar bana lazım da :D şaka bir yana Mert ' de sevdiklerine çok düşkün . Ben Onur ' un Ender ' e bir şey yapıcağına bayaga emindim ama Yazar beni yine şaşırtmayı becerdi . Son olarak ben mi kaçırdım sahnesini Zeynep ile Annesinin barışmasını duygu yüklü şekil de okumak isterdim .
" Teşekkürederim . "
" Teşekkür mü ederisin . "
Sanırım en sevdiğim Replikleri hep bu olucak . :) Beyza Alkoç