Bu özel günde mükemmel bir kitap tavsiyesi ile geldim size
Bu kitabı, kadınlar mutlaka ama mutlaka okumalı!...
İlk başlarda okurken zorlanabilirsiniz ama bırakmaz devam ederseniz sonrasında kitaptan kopamazsınız.
Dili, anlatımı biraz ağır ama kitaba alışmaya başlayınca insan elinde bir cevher tuttuğunu anlıyor.
Her öykü, bir farkındalık yaratıyor.
Bu kitap, biz kadınlara adeta rehber oluyor.
Gönülden tavsiye ederim kadınlar
Günümüz kutlu olsun