Puan vermedi·345 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2025 01:43 Sokaklardan Bir Kız, tam anlamıyla karakterlerin içsel çatışmalarını, korkularını, mutluluklarını ve hayata dair endişelerini okuyucuya içtenlikle yansıtan bir kitap. Orhan Kemal'den okuduğum El Kızı romanından sonra bu roman da o kadar iyi geldi ki satırların sayfaların nasıl aktığını anlayamadan okudum diyebilirim. Dili zaten çok akıcı, karşı tarafı kurulan cümleleriyle içine çekiyor ama olay örgüsü, kurgunun işleyişi de oldukça başarılı ve iyi ki dedirten cinsten. Sonu için çok sevindim, Cevriye'nin ayrıca böyle bir şeye vesile olması da çok tatlıydı. Nuran gibi bir karakterin yaşadığı bütün zorluklara rağmen o korkusuna teslim olmadan mutlu olabilecek olması çok güzeldi. Orhan Kemal'in romanlarında hayata değinen, sanki içimizden birilerinin hikayesini yazdığını hissettiren kalemi oldukça başarılı ve kitaplarının kilit noktası da bu bence. Can-ı gönülden tavsiyedir♡