9/10
·381 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2018 18:05
Kesinlikle çok güzel bir kitaptı. Birçok insan yazarın diğer kitaplarına kıyaslayarak yorum yapmış ama ben okumadığım için yorumumun daha doğru olacağını düşünüyorum. En başta cidden çok sıkıldım. Güzel kısımlarının geleceğini umarak okumaya devam ettim. Dorothy' nin diğer dünyaya geçmesiyle her şey değişti ve benim için heyecan verici bir hal aldı. Kitap hakkında çok bir beklentim yoktu ama okuduktan sonra yanıldığımı anladım. Ayrıca önsözde Türklerden bahsetmesi çok hoşuma gitti.
Edebiyat
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.