Erkekler kadına tapmasa, adımıza bu kadar güzel şiir yazılır, bu kadar resim yapılır mıydı?
Alıntı
··1 alıntı·
3.442 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Allah'a tapılır sadece.Önemseyenler olabilir onların bu önemseyişi de beklentileriyle ilgilidir bence.