·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2018 23:57 Kendimi Kath'in yerine koyarak okudum. Distopya türü olduğunu da aklımdan çıkarttım okurken. Böyle olunca da organ bağışı çevresinde dostluk hikayesi olarak okudum. Çok durgun geldi bana ama çok da etkileyici yazılmıştı.