Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
· Kitapta durumu olmayan bir çocuğun(ailenin)bir şekilde para bulup hayatında olabilecek en güzel olaylardan biri başına geliyor. Zengin, zeki, şişman... O, bu özelliklerin hiçbirine sahip değildi. Ama artık bir çikolata fabrikası var. Bu kitaptaki her karekterin farklı bir hikayesi var. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.