·320 syf.····Okunma: 10 Mart 2025 22:00 Bu kitabı bu kadar geç okuduğum için kendime çok kızgınım filmini izlememiş ve spoiler yememiş olduğum için kendimi çok mutlu hissediyorum. Öncelikle kitabı yarım bırakılan kitaplar listesinde gördüğüme kitap bitince daha çok şasırdım. Böyle bir kitap nasıl yarım bırakılır? Hiç mi sonunu merak etmediniz demek istiyorum. Ben hemen üçlemenin 2. kitabına sarılmak istedim. Harika kurgu fazla söze gerek yok. Nobel Edebiyat Ödülü'nü sonuna kadar hak etmiş bir kitap. Dil anlatım olarak evet biraz zorlayabilir. Karşılıklı konuşmaların düz yazı şeklinde verilmesi hangi karakterin ne dediğini, sırada hangi karakter konuşacak gibi sorunlara yol açabilir fakat kurgu o kadar sonu o güzel ki (bir bölümü okurken midem aşırı bulandı) yazarın özgün diline saygı duyarım. Okumadıysanız lütfen çabuk okuyun.